Jazda BMW zawsze była nieco droższa, a użytkownicy Apple wśród pilotów bawarskich pojazdów również mogli tego doświadczyć. W chwili obecnej nastąpiła duża zmiana w kosztach integracji iPhone'a.

BMW

Inne firmy motoryzacyjne instalują teraz CarPlay firmy Apple (integracja z iPhonem) bezpłatnie, w przeciwieństwie do BMW. Oprócz stałej kwoty, po 36 miesiącach dodano dodatkowe miesięczne koszty (na przykład 110 euro za 12 miesięcy) - abonament taki, który jest unikalny w branży i jest dość bezczelny. Tak myśleli i dawali się usłyszeć klienci szlacheckich sań.

Apple CarPlay w BMW: model subskrypcji dla użytkowników iPhone'a został zniesiony

Zostało to dobrze przyjęte, ponieważ BMW ze skutkiem natychmiastowym znosi model subskrypcji w CarPlay firmy Apple, właśnie dlatego, że klienci dawali odpowiednie negatywne opinie. Peter Henrich, szef działu zarządzania produktami w BMW, powiedział Auto Bild. CarPlay jest teraz dostępny za jednorazową opłatą. „Upraszczamy naszą ofertę: w przyszłości Apple Carplay będzie oferować tylko jedną nieograniczoną ofertę”, mówi Henrich.

Wystarczająco drogi dla iPhone'a 11 Pro:

Obecni klienci bez abonamentu, którzy korzystali już z Carplay ex works, otrzymują teraz „prezent”. BMW reaktywuje system dla tych klientów bezpłatnie, bez dodatkowych kosztów. Jest to również tańsze dla użytkowników, którzy chcą później aktywować opcję CarPlay. Dla nich usługa kosztuje tylko 300 euro raz zamiast poprzednich 399 euro. Oczywiście z niższych taryf korzystają również nabywcy nowych samochodów.

Apple i Auto… było coś:

Użytkownicy Androida nadal odchodzą z pustymi rękami

Użytkownicy iPhone'a mogą spodziewać się BMW. Frakcja Androida jest mniej wesoła. Nadal nie otrzymują integracji Android Auto od firmy z Monachium, nawet za dodatkową opłatą. Masz tylko opcję parowania Bluetooth, która jest mniej funkcjonalna.

Leave a Comment