Strona główna

Mobilność

E-Bike Annobike A1 to dzika mieszanka E-Fatbike, E-Mountainbike i E-BMX. Niemniej jednak duńscy projektanci stworzyli tu coś zupełnie niezależnego. Mocny silnik Bafang zapewnia legalną frajdę z jazdy.

Zacznijmy od tego, czym Annobike A1 zdecydowanie nie jest: e-rowerem dla osób dojeżdżających do pracy, na zakupy, relaksujące wycieczki weekendowe lub długie podróże. Ten e-rower z Danii został stworzony przede wszystkim z jednego ukrytego motywu: zabawy!

Prezentacja: Annobike A1

Annobike z Danii zdobywa punkty z .. (Źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 1/9

... pełne zawieszenie i ... (źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 2/9

... język projektowania, który my ... (Źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 3/9

... jak dotąd rzadko z e-rowerami ... (źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rys. 4/9

... widziałem. Prawie jak mieszanka ... (Źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 5/9

... Fatbike i BMX są gotowe ... (Źródło: Kickstarter / Blessthisstuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 6/9

... z głębokim krokiem. (Źródło: Kickstarter / Blessthistuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Zdjęcie 7/9

Dane techniczne wyglądają obiecująco. (Źródło: Kickstarter / Blessthistuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rys. 8/9

A szczegóły też się zgadzają. (Źródło: Kickstarter / Blessthistuff) [Pokaż na jednej stronie | Pokaż jako historię] Rys. 9/9

Już same grube opony obiecują przyjemność z jazdy. W połączeniu z widelcem amortyzowanym, zawieszeniem tylnego koła i amortyzowaną sztycą siodełka, ten e-rower powinien przejechać przez teren jak sedan, a nawet nie zatrzymywać się na krawężnikach. Wyposażenie w szczegółach:

Różne opcje mocy (250/750 watów)

Wspomaganie pedałowania do 25 lub 32 km/h

Zasięg od 50 do 70 kilometrów

Tarcze hamulcowe

7-biegowe biegi od Shimano

Lokalizator GPS (opcjonalnie)

Kolorowy wyświetlacz

Cztery kolory do wyboru

Jak widać, A1 jest dostępny w różnych konfiguracjach. Jeśli chcesz legalnie jeździć na rowerze elektrycznym w Niemczech, musisz ograniczyć się do wersji Dynamic i Dynamic + z silnikiem 250 W i wspomaganiem pedałów do 25 km / h. Wariant Dynamic + oferuje hydrauliczne zamiast mechanicznych hamulce tarczowe i nieco mocniejszy akumulator.

Z drugiej strony modele Intense i Intense + przeznaczone na rynek amerykański mają silnik Bafang o mocy 750 W, wspomaganie pedałowania do 32 km / h oraz tryb wyłącznie elektryczny zapewniający zrelaksowaną jazdę.

Annobike A1: cena i dostępność

Czy lubisz to co widzisz? Niestety istnieje amortyzator dla niektórych zainteresowanych, ponieważ Annobike A1 to projekt na Kickstarterze. Osiągnął już swój cel finansowania - ale jest to pierwszy projekt twórcy i dlatego słuszny jest pewien sceptycyzm co do tego, czy obiecane zostaną zrealizowane.

Jeśli to Ci nie przeszkadza, możesz dowiedzieć się więcej o kampanii crowdfundingowej tutaj. Ceny e-roweru zaczynają się od równowartości 1005 euro za A1 Intense. W powiązanym artykule przedstawiamy wiele innych innowacji w zakresie e-rowerów z 2020 roku.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.

Leave a Comment