Strona główna

Mobilność

Reprezentatywna ankieta przeprowadzona przez Stowarzyszenie TÜV daje jasny wynik: Niemcy tylko powoli rozgrzewają się z e-hulajnogą i mają dokładne wyobrażenia o tym, gdzie powinny i nie powinny jechać skutery elektryczne. Według ankiety Verivox, co czwarty planuje

Na zlecenie stowarzyszenia TÜV instytut badań rynku Forsa przeprowadził reprezentatywną ankietę, aby dowiedzieć się, co niemiecka ludność myśli o e-skuterach. Jeśli przeczytasz wyniki, szybko stanie się jasne, że nadal istnieje pewien sceptycyzm, chociaż zdecydowanie istnieje zainteresowanie nową kategorią pojazdów. Przebadano 1001 osób w wieku 18 lat i więcej.

Każdy, kto jeździ na zmotoryzowanym jednośladzie, takim jak hulajnoga elektryczna, jest narażony na niebezpieczeństwa. Zapewniamy wgląd w statystyki wypadków i udzielamy konkretnych wskazówek dotyczących jazdy i bezpieczeństwa.

Tylko 7 proc. uczestników ankiety w ogóle próbowało takiej hulajnogi. 43 proc. Niemców wyobraża sobie korzystanie z e-hulajnogi w życiu codziennym, 56 proc. jest obecnie nadal niechętnych. Według dr. Joachim Bühler, dyrektor zarządzający stowarzyszenia TÜV, powiedział, że są to „bardzo wysokie wartości akceptacji dla zupełnie nowej kategorii pojazdów”. Teraz ważne jest, aby „szybko wdrożyć rozporządzenie, aby wkrótce e-skutery można było znaleźć na naszych drogach i ścieżkach rowerowych” – powiedział Bühler.

Słowo kluczowe e-hulajnogi na ścieżkach rowerowych i chodnikach

Tylko 11 procent ankietowanych chce, aby skutery elektryczne mogły jeździć po chodnikach. Dopiero niedawno minister transportu Andreas Scheuer odszedł od swojego pierwotnego planu, aby umożliwić e-hulajnodze jeżdżenie po chodnikach.

83 proc., zdecydowana większość opowiada się za hulajnogami jeżdżącymi po ścieżkach rowerowych. 22 proc. uczestników ankiety chce zezwolić na jazdę po drogach.

Większość Niemców uważa, że ​​wypadków jest więcej

Z 76 proc. zdecydowana większość spodziewa się, że wprowadzenie e-skuterów doprowadzi do większej liczby konfliktów i wypadków w ruchu drogowym. 78 proc. obywateli niemieckich opowiada się za obowiązkowymi hełmami, choć ustawodawca jeszcze tego nie przewidział.

Ankieta Verivox: Co czwarty Niemiec planuje kupić skuter elektryczny

Portal porównawczy Verivox zlecił również reprezentatywne badanie na temat skuterów elektrycznych, które zostało przeprowadzone przez instytut badań rynku Innofact. Przebadano 1082 osoby w wieku od 16 do 69 lat. Ponad połowa respondentów może więc w zasadzie wyobrazić sobie zakup e-hulajnogi. Aż 24,3 procent stwierdziło, że „zdecydowanie” nabędzie jeden w ciągu najbliższych dwóch lat. Ponad jedna czwarta może sobie wyobrazić korzystanie z e-hulajnogi nie tylko na tzw. ostatnią milę, ale na cały dojazd. Wiele osób (33 proc.) wyobraża sobie nawet wycieczki ze skuterem elektrycznym. Niezbędne są do tego odpowiednie akcesoria.

Na następnej stronie dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o rejestracji, ubezpieczeniu i legalnej eksploatacji skuterów elektrycznych w Niemczech.

»Wskazówka: Najlepsi dostawcy VPN dla większego bezpieczeństwa i ochrony danych

Nie przegap niczego dzięki biuletynowi NETZWELT

W każdy piątek: Najbardziej pouczające i zabawne podsumowanie ze świata technologii!

... jeszcze więcej NETWORLD dla Twojej skrzynki pocztowej

Przeczytaj wcześniej naszą politykę prywatności. Szczegółowe informacje i inne opcje subskrypcji NETZWELT można znaleźć na powiązanej stronie.

Leave a Comment